11 Mei, 2008

Apa Ebi Buat selepas AF??

Ko orang nak tahu apa yang Ebi buat selepas AF tamat??. Sebelum AF5 lagi dia dah duduk kat kedai aku. Abis AF dia dengan Syawal tinggal kat kedai aku tapi umo syawal pendek, dia meninggal kena bli ngan Ebi. Kuburnya ada kat sebelah kedai aku jugak.



Si Ebi ni hyper sikit. Beg Acer aku abis dia cakar..Tangan, kaki dan yang paling sakit ati ialah idung aku pun dia belasak.. sampai beedarah darah beb.







Tapi sekarang Ebi dah balik kampung. Dah tak de bau berak Ebi lagi kat sini. Dan makanan tak yak sorok2 lagi sebab dia ni suka menyelongkar makanan. Kek kampung pandai plak dia menyusuaikan diri dia tu.







Ko nak tahu ke siapa Ebi ni???



Nak??







Dia adalah kucing adik aku ahak ahak ahak..








Dia ni lebih kurang macam puteri yang terbuang le, sebab tuan Carlos dad buang dia sama-sama Syawal kat depan kedai aku. Pi di ambik plak dek adik aku. tu le cerita nya tentang kucing yang terbuang. Tapi yg slecknya muka si Ebi ni macam kucing kampung yo.. tak do ciri-ciri mat salleh langsung.

1 ulasan:

Qistina Filzah berkata...

ebi kek kampung pon ja'at lagik la
umo dh 2taun...pangai mcm budak kocik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang Blog

Blog ini merupakan blog keluarga den. Yang berkenaan dengan keluarga den ajo dan khas untuk keluarga den , harap maklum.

Ucapan

Kami sekeluargo mengucapkan selamat menyambut tahun baru pada semua yang mengenali den dan keluargo den umumnya dan kodai den amnyo..Apa azam baru??

Harian Metro: Setempat