31 Mac, 2017

PD Lagi 24 March 2017

Pado 24 March bersamaan dengan ari Jumaat..sey mulo2 tinggalkan kodai mo pokojo sey..peh2 tu 2 budak pretikal cabut balik..Goram tul den..Isnin depan den nak stop kan 2 eko tu buek latihan amali kek kodai den.. Berbalik pado PD lah lagi... so... kali ni kito sefamily bercuti guno ghumah Persekutuan ..almaklumlah, mem kan cikgu...

Ghumah ok..tapi TV tak do..aduyai... sewo memang lah murah..RM200 untuk 3 hari 2 malam.
Gomok balik lak den kan??
Sojuk eh kang main sojul..Tapi poti ais pun hampeh...on tapi begair2 jo..So siut.. Ghumah ni dio sekali mo Hotel Puteri sebolah eh... So bulih lah mandi, mando kek kolam gonang eh.
Aksi Bruce Willis topi kolam..
Laut eh kiro ok lah..Blue Lagoon PD kan..Org tak gamai na kat pantai ehh.

Cam budak kocik

Vieh kawasan Perumahan Persekutuan tu lah..ok tak?

under water

Osah tul

Happy Family

Happy & Otai

Layan pancing kat Bayai

Lamo tak mancing... try mancing guno umpan guti tak jalan.. last2 guno cacing...
Kocik2 jo ikan eh. Jadi lah.

16 Februari, 2017

Reunion 5M 28 Jan 2017

2017 totap berjalan dengan kegawatan ekonmi dan kegawatan politik yg carca-marba. Tapi kito kono yakin , rezeki datang dari ALLAH. Kehipupan kono di teruskan. Tahun ni merupokan tahun bertahan dan tahun berjimat cermat.

Pado tahun ini 28 Jan 2017, aktiviti pertamo yang di kito GRAND ialah Reunion kelas Mama 5M SMBK kat Senawang.
Bulih lah tahan meriah ehh. 29 tahun tak jumpo lah katokan..huhuhu..

Barisan yang hadir ari tu

Gaya santai

Menunggu  baco doa makan

4 sekawan


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang Blog

Blog ini merupakan blog keluarga den. Yang berkenaan dengan keluarga den ajo dan khas untuk keluarga den , harap maklum.

Ucapan

Kami sekeluargo mengucapkan selamat menyambut tahun baru pada semua yang mengenali den dan keluargo den umumnya dan kodai den amnyo..Apa azam baru??

Harian Metro: Setempat