12 September, 2017

Aiti Komputer 2017

Aiti Komputer 2017
 Dengan namamu Ya Allah sesungguhnya sey amat2 bersyukur kerana Aiti Komputer masih lagi berniaga dan masih lagi wujud di waktu kegawatan ekonomi yang amat2 toruk di Malaysia skg. Walaupun bergerak dengan pelahan dan dengan tenaga pekerja yang terhad... Sey masih lagi menjalankan perniagaan Fardu Kifayah ini di Komuniti Semenyih.

Semoga Allah lindungi kami dari pekara2 yg tidak di ingini dan semoga Aiti Komputer terus maju ke hadapan...
Perkhidmatan guna komputer dan internet di Aiti Komputer

Aiti Komputer


Aksesori Phone dan Gadjet



Repair area


31 Mac, 2017

PD Lagi 24 March 2017

Pado 24 March bersamaan dengan ari Jumaat..sey mulo2 tinggalkan kodai mo pokojo sey..peh2 tu 2 budak pretikal cabut balik..Goram tul den..Isnin depan den nak stop kan 2 eko tu buek latihan amali kek kodai den.. Berbalik pado PD lah lagi... so... kali ni kito sefamily bercuti guno ghumah Persekutuan ..almaklumlah, mem kan cikgu...

Ghumah ok..tapi TV tak do..aduyai... sewo memang lah murah..RM200 untuk 3 hari 2 malam.
Gomok balik lak den kan??
Sojuk eh kang main sojul..Tapi poti ais pun hampeh...on tapi begair2 jo..So siut.. Ghumah ni dio sekali mo Hotel Puteri sebolah eh... So bulih lah mandi, mando kek kolam gonang eh.
Aksi Bruce Willis topi kolam..
Laut eh kiro ok lah..Blue Lagoon PD kan..Org tak gamai na kat pantai ehh.

Cam budak kocik

Vieh kawasan Perumahan Persekutuan tu lah..ok tak?

under water

Osah tul

Happy Family

Happy & Otai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang Blog

Blog ini merupakan blog keluarga den. Yang berkenaan dengan keluarga den ajo dan khas untuk keluarga den , harap maklum.

Ucapan

Kami sekeluargo mengucapkan selamat menyambut tahun baru pada semua yang mengenali den dan keluargo den umumnya dan kodai den amnyo..Apa azam baru??

Harian Metro: Setempat