04 Jun, 2015

2015 tahun paling banyak cabaran.

Tahun ni lah tahun penuh rintangan. Dgn GST nya..dengan macam macam dugaan. Harapan aku. ..moga aku dan Aiti Komputer di lindungi Allah dan dikurniakan kemurahan rezekinya..amin.
Sebelum ni aku tak pernah pun apik an politik ni..Lantak lah kou org nak bertokak2 dalam perlimen.. Janji aku boleh meniaga dengan aman. Tapi bila ada menteri ubah polisi negara, buat benda mengarut-ngarut..tak sampai 1 bulan.. dah terasa. Perniagaan bertambah slow.. Income masuk lagi sikit dari income masuk.. Baru aku sedar, bila si bodohh dapat perintah negara..effeck eh cukup dasat. Sekarang aku berdoa pada Allah..pulihkanlah Malaysia dari bangang2 punya menteri. Selamatkan lah Malaysia...selamatkanlah masa depan anak2 aku...amin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang Blog

Blog ini merupakan blog keluarga den. Yang berkenaan dengan keluarga den ajo dan khas untuk keluarga den , harap maklum.

Ucapan

Kami sekeluargo mengucapkan selamat menyambut tahun baru pada semua yang mengenali den dan keluargo den umumnya dan kodai den amnyo..Apa azam baru??

Harian Metro: Setempat