18 September, 2016

Cuti-Cuti di Lexis PD untuk Nana yang baru abis pekse UPSR


Cuti-Cuti di Lexis Port Dickson pada15-16 Sept 2016. Ingat nak try chetel yang ada swiming pool dalam rumah tapi ternyata acik tertipu. Perlu anda ingati yg Lexis ni ada 3  jenis di PD tu...Lexis aje,
Lexis Hibiscus dan Grand Lexis. Jangan ingat sumo samo yo... Yg ada pool tu Grand lexis dan kena pilih yg ada pool sebab bukan sumo ada pool.


Tapi kalau nak pi senia..elok bawak pancing sebab ada pengunjung bawak pancing kat sini..banyak gak ikan dio dapek. #menyesal tak bawak pancing. Dio guno umpan udang jo katea.


Tapi senia ado gak tompek nak mandi laut..Bersih gak laut eh. Nak mandi kolam, kono pakai swimming sut. Kita tak do pulak, terpakso menyamar kat pool hotel sebolah sebab tu gamai mandi pakai baju biaso jo.. kui kui kui..
Apo2 pun acik bagi 3 bintang jo tompek ni. Sesuai utk org yg baru kawin jo kot sebab kito yg anak berderet ni, susah nak keluar pi makan. Mahal pun mahal gak walaupun tak de pool.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang Blog

Blog ini merupakan blog keluarga den. Yang berkenaan dengan keluarga den ajo dan khas untuk keluarga den , harap maklum.

Ucapan

Kami sekeluargo mengucapkan selamat menyambut tahun baru pada semua yang mengenali den dan keluargo den umumnya dan kodai den amnyo..Apa azam baru??

Harian Metro: Setempat