25 April, 2013

Mak Teh selamat jadi isteri orang..


Alhamdulillah...19-20-21 April yang sudah telah selamat kami sekeluarga melangsungkan perkahwinan Ateh (Mak Teh anak-anak sey). Syukurr alhamdulillah.. majlis kami berjalan dengan lancar. Walaupun pagi 19 April tu hujan..tapi kejap jer...

Kesibukan alang kepalang sebab hanya kami 4 beradik bersama-sama keluarga yang full incharge.. Biasanya dulu-dulu, ramai sepupu atau anak buah yang anak dara dan teruna datang membantu.. tapi sekarang..almaklum le..rata-rata semua dah berkeluarga... Nasib pakai Catering..kalau tidak...pensang wooo..

Kira kali ini boleh dikatakan grand le jugak..Kepada kawan-kawan sey yang hadir tapi sey tak dapat layan tu..sey mohon maap.. Terlalu sibuk tujam.. Tapi terima kasih atas kehadiran kawan-kawan tu ye...
Selamat pengantin baru

Pasang Banner kek topi jalan masuk

Ikan yang den sosah..lauk pengantin tu

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang Blog

Blog ini merupakan blog keluarga den. Yang berkenaan dengan keluarga den ajo dan khas untuk keluarga den , harap maklum.

Ucapan

Kami sekeluargo mengucapkan selamat menyambut tahun baru pada semua yang mengenali den dan keluargo den umumnya dan kodai den amnyo..Apa azam baru??

Harian Metro: Setempat